Yorku, nemám čas ani hrát, myslíš že si najdu čas, abych sledoval hru někoho jiného (což je obvykle i tak dost nudná záležitost)?
LokiB píše:
Jerson: k čemu ti jsou desítky hesel, piny, karty, ověřená identity, šifrování, zálohování a podobně ... když to všechno americká, ruská či čínská vláda překoná, kdykoli bude chtít? Jako že si pro svůj klid vytváříš pocit bezpečí.
Tohle ale není předmětem debaty. Tím srovnáním jsem chtěl ukázat, že i když většina lidí nerozumí ele¨ktronickému zabezpečení, tak ho všichni můžou používat. Samozřejmě to není ideální příměr, protože útoky na elektronické účty se dají dělat strojově a masově, což u magie v SR nejde.
LokiB píše:
svůj setting vnímají tak, že jim to prostě problém nedělá.
A nebo problémové části ignorují, třeba tím, že jejich skupina nikdy nenaráží na policisty popsané v pravidlech, ale jen na korporátní specialisty. Že se u nich neuplatní postavy jako Soukromý detektiv a Indiánský válečník z pravidel 2e, protože by vedle ostatních byly při daném nastavení hry (třeba množstvím a nebezpečností bojů) příliš neschopné.
To je v pořádku. Já mluvil o tom, že jsme nenašli nastavení pro magii, aby nezastiňovala ostatní schopnosti. Proti jiným mágům jsme se bránili jen tak, že všichni vlezli do auta s jednosměrnými skly, ve kterém jsme byli proti kouzlům krytí. Ale když se v jiné skupině náš skupinový mág rozhodl ovládnout mě a donutit k ... už nevím čemu, tak jsem tomu neměl šanci odolat.